miercuri, 5 octombrie 2011

facebook. what else do you need?


Inca de la debut, Facebook a fost asociata cu hotia (vezi scandalul dintre Mark Zuckerberg si fratii Winklevoss). Se pare, insa ca "Reteua" isi continua ascendenta pe spatele inovatiilor unor concurenti, mai mult sau mai putin directi. Am observat cum, in ultima vreme, Facebook a fost intr-o continua evolutie. S-au adaugat functii, s-a schimbat modul de prezentare al informatiilor, am putea afirma cu usurinta ca Facebook nu mai e ce-a fost. Numarand aproape 800 de milioane de utilizatori, reteaua sociala, urmand reteta celor de la Google(achizitia YouTube, Skype, Picasa, Blogger, etc.), a acaparat atentia multor utilizatori ai concurentei. Dintre "bunurile" furate imi vin in minte acum cateva (daca mai stiti si altele va invit sa lasati un comentariu):


  • Listele - mai nou iti poti organiza prietenii in liste. Da, veti spune, acest lucru era posibil si inainte, deosebirea e ca de aceasta data, insa putem controla mult mai bine cine ce vede in functie de lista in care e repartizat. Nu va aminteste asta de "cercurile" din Google +?
  • Video chat/multiple chat - o alta functie lansata dupa cea din Google+
  • Subscribers - la fel ca si in Twitter acum putem "urmari" o persoana fara ca aceasta sa fie nevoita sa fie la curent cu postarile noastre
  • Live news feed - tot la Twitter am vazut si afisarea in timp real a activitatii prietenilor nostri
Sunt foarte curios pana unde va ajunge Facebook, avand in vedere ca a luat o felie destul de mare din tortul pe care il reprezinta publicitatea online (personalizata in functie de preferintele utilizatorilor), tort aflat de o buna bucata de timp pe masa Google.

Sa fie oare doar inceputul unui razboi al titanilor online?





Un comentariu: