marți, 18 octombrie 2011

Social media si companiile aeriene

Desi risc sa ma repet, deorece am mai "vorbit" (cred ca mai corect ar fi  "prezentat") subiectul companiilor aeriene vazute prin prisma activitatii si implicarii lor in campanii de si cu social media. Un studiu recent ne ofera o serie de cifre legate de aspectul prezentei companiilor aeriene pe platformele de social networking. Trebuie sa marturisesc ca studiul are un punct de vedere mult mai apropiat de dorintele clientilor, sau cu alte cuvinte, prezinta mai degraba ce ar vrea clientii si nu neaparat ceea ce ofera companiile aeriene. Asadar, iata cateva numere:
  • In momentul de fata sunt mai multe companii prezente pe Twitter decat companii ce au un program de fidelizare al clientilor (191 vs. 179)
  • Aproape 90% dintre calatorii frecventi folosesc Facebook si cel putin 65% sunt fani ai cel utin unei companii aeriene.
  • 72% dintre calatorii frecventi s-ar alatura unui program de fidelizare ce ar avea loc prin intermediului platformelor sociale.
  • 65% dintre calatorii frecventi ar fi interesati de puncte de loialitate (acele "travel miles") ce pot fi castigate prin check-in-uri sau recomandari postate pe paginile de Facebook ale companiilor aeriene.
  • Peste 80% dintre calatorii frecventi ar dor sa poata castiga puncte de loialitate prin recomandari facute prietenilor prin intermediul retelelor sociale sau prin oferirea de feedback pozitiv pe platformele social media.
Mai jos sunt prezentate niste studii de caz ale celor mai de succes campanii social media ce au legatura cu companiile aeriene:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu