Am fost rugat recent sa explic cum anume se dau drepturi de administrare unei pagini. Am cautat un tutorial, insa n-am gasit asa ca, stiti vorba aceea, ce face omul cu mana lui...
In primul rand, e logic ca din moment ce vorbim despre drepturi de administrare, ne referim strict la pagini de Facebook. Asadar, trebuie sa ai o pagina. (Daca nu ai inca o pagina, click aici pentru a vedea cum faci asta).
Click pe poze pentru a le vedea mai mari.
1. Pentru a intra pe pagina se da click pe numele acesteia in lista "Pages", in partea dreapta a ecranului paginii de start:
2. Pe pagina, in partea stanga sus vei vedea un buton "Edit page", daca dai click iti va aparea un meniu. Din meniu selecteaza "Admin roles":
3. Vei ajunge in zona de administrator a paginii. Aici ai optiunea de a adauga o persoana careia sa ii dai diferite drepturi. Acest lucru il faci alegand una dinte optiunile existente:
- Manager - poate oferi si administra alte roluri, trimite mesaje, editeaza pagina, are acces la statistici, etc. In principiu are aceleasi drepturi ca si tine
- Content Creator - poate trimite mesaje, crea postari in numele paginii si modifica designul si are acces la statistici
- Moderator - poate trimite mesaje, poate sterge sau raspunde la comentarii si are acces la statistici
- Advertiser - poate crea reclame (ads) si are acces la statistici
- Insight analyst - are acces la statistici
4. Dupa ce ai selectat persoana si rolul dorit ti se va cere sa introduci parola contului tau de Facebook, ca masura de control.
5. Poti repeta operatiunea ori de cate ori doresti, iar la sfarsit pentru a confirma schimbarile nu uita sa dai click pe butonul "Save"(in partea stanga jos).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu