- Au profil de utilizator in loc de fan page - profilul este limitat la 5000 de prieteni (aproximativ), dar sa zicem ca aceasta greseala poate fi "reparata" prin functia "Subscribe", care este nelimitata ca numar de persoane insa limiteaza interactiunea acestora cu continutul publicat.
- Nu au dat un scop clar paginii de Facebook .
- Nu au un username dedicat paginii - in caz ca nu ai un nume pentru pagina ta, acesta poate fi setat la adresa urmatoare: http://www.facebook.com/username/ . Noua adresa va deveni: http://www.facebook.com/nume.pagina
- Nu au personalizat pagina - asta tine si de bugetul companiei, dar multe se pot rezolva cu aplicatii destul de simple, mai multe detalii gasesti aici: http://www.manafu.ro/2011/02/unde-gasim-aplicatii-pentru-facebook-fan-pages/
- Nu au calendar editorial si o strategie de continut
- Au un limbaj de lemn / corporativ - as indrazni sa semnalez si pericolul de a cadea in cealalta extrema, limbajul prea familiar si nepotrivit pentru o companie
- Trimit pe wall automat postari de pe blog sau Twitter - pentru fanii care nu sunt familiarizati cu Twitter faptul ca vad un diez # in fata unui cuvant este destul de ciudat
- "Homepage" personalizat
- Folosesc excesiv “goana dupa like-uri” - aspectul acesta nu cred ca mai are nevoie de explicatii
- Nu isi promoveaza pagina de Facebook - din nou, vad un pericol si in promovarea excesiva a paginii Facebook, am observat ca in ultima vreme multe companii tind sa isi transfere tot fluxul de informatii pe pagina Facebook, uitand ca au si un website. Sa nu uitam ca nu toata lumea are un profil de Facebook.
Pentru inscriere si program vezi : http://www.strategy.socialnetworks.ro/2011/
Facebook Marketing e o actiune de durata, de rezistenta si perseverenta, nu ceva ce obtii in o luna..
RăspundețiȘtergereO idee de best practices si ceva sfaturi, un ghid pentru Facebook Marketing:
Facebook for Business and Best Practices Guide