sâmbătă, 10 iulie 2010

In loc de inceput


Voi porni de la premisa ca fiecare din cei ce aterizeaza pe pagina aceasta are cel putin un cont pe una din retelele sociale, asadar nu imi propun sa pornesc de la zero. Daca totusi nu ai inca un cont, da click pe una dintre link-urile de mai jos si fa-ti un cont:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Poate te intrebi de ce am ales doar aceste retele. Raspunsul il vei afla intr-un articol viitor pe care mi-l propun, o analiza intre profilul user-lor diferitelor retele sociale, analiza ce are la baza niste studii si sondaje de opinie realizate recent.

Pentru a reusi sa mergi mai departe intr-un domeniu ca Social Media, mai ales in era Internetului, ai nevoie de cel putin niste cunostinte minime de HTML (am zis cel putin, daca mai stii si altceva e perfect). Pentru asta (in caz ca nu stii inca) cel mai bine ar fi sa iti procuri niste tutoriale si sa faci niste exercitii. Cea mai buna sursa e Google :).

Daca te-ai pus la punct cu toate astea, as spune ca putem incepe. Mai lipseste insa, un detaliu important. De ce esti aici? Adica ce vrei sa promovezi prin SMM? Banuiesc ca ai un blog, un site, o afacere, esti un scriitor, o vedeta in ascensiune, etc. Ideea e sa ai un motiv pentru care sa vrei sa atragi lume sau sa iti bati capul cu asa ceva, pentru ca va avertizez, multe chestii nu sunt usoare si inainte de tips&tricks-urile de la mine trebuie sa aveti perseverenta si rabdare. Nu e usor.

Acestea fiind zise va astept sa ne apucam de treaba.

Stay tuned!

2 comentarii:

  1. inceput promitator..ia sa share-uim sa vada lumea ce vreti voi sa faceti!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar va rog...mersi si sa mai veniti pe la noi :P

    RăspundețiȘtergere