joi, 22 iulie 2010

Studii de caz. Social media functioneaza!



In cele ce urmeaza voi prezenta cateva studii de caz legate de campanii de marketing desfasurate prin intermediul social media.


Find Your Bliss – LG





Scopul campaniei: creearea unei comunitati on-line


Rezultate principale: - atragerea a peste 85.000 de useri pe Facebook fan page


- publicarea in peste 100 de bloguri si aparitia in 75 de tweet-uri in 4


saptamani


- generarea a paste 7000 de fani in 4 saptamani










Clip in Touch




Campanie: Promovare pe Facebook



Rezultate: - atinge 5 milioane de afisari (impressions)



- genereaza 25.000 de useri proveniti de pe Facebook



- apare in 20 de bloguri si site-ul este mentionat in peste 200 de tweet-uri in 2 saptamani










Sweepstakes and Promotions – Power Shoppers


Campanie: Aplicatie Facebook


Rezultate: - genereaza peste 1000 de e-mail-uri intr-o perioada de 4 saptamani


- creeaza si dezvolta pagina de fani de pe Facebook la peste 4000 de utilizatori cheie





Social Branding – Tony Bowls







Campanie: creearea unei prezente social media


Rezultate: - cresterea traficului pe site cu peste 20% in 2 luni


- cresterea numarului de fani pe Facebook cu peste 300%


- cresterea nivelului de interactiune cu fanii prin intermediul Twitter



Dupa cum ati putut vedea din cifre o campanie social media bine gandita poate avea rezultate impresionante intr-un timp foarte scurt si cu costuri deosebit de mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu