luni, 16 august 2010

Animoto, you have to love it!

Animoto - The End of Slideshows

Imi plac foarte mult filmele, prima mea dorinta in materie de facultate a fost regia de film...mi-a trecut repede insa. Dar placerea pentru filme mi-a ramas. In urma cu ceva timp am decis, impreuna cu fratele meu, sa dam startul unei fan page pe Facebook pe nume Movie Trailers. In cadrul acestei pagini postam ultimele trailere aparute, noutati, articole, etc. chestii legate de lumea filmelor. La inceput am promovat-o via Facebook sugerand-o prietenilor nostri, am legat-o si la contul meu de Twitter astfel incat se creeaza un tweet ori de cate ori postam ceva nou pe pagina. In prezent am adunat peste 200 de fani. Azi am decis ca ar fi timpul sa folosesc si contul de YouTube. Pentru creeare unui video promotional as fi putut folosi Wndows Movie Maker, cu care am o oarecare experienta, insa de ceva timp tot vreau sa incerc ANIMOTO. Animoto e un serviciu online ce permite creearea si editarea de material video online. E foarte simplu de folosit dat fiind faptul ca are cateva optiuni destul de interesante. Am folosit varianta free, care insa permite realizarea a doar 30 de secunde de film. Pentru cei care vor mai mult au optiunea de a cumpara un abonament anual care costa 30 de dolari. Mai jos aveti rezultatul:



PS:// daca va plac filmele, va recomand Facebook Movie Trailers :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu