luni, 30 august 2010

Iulian Emil Juhasz @ Scoala ADC*RO.. in numere

Pe 4 august, pe la 2 a.m. am decis sa aplic pentru o bursa la Scoala ADC*RO . Ideea era de a aduna cat mai multe "like-uri" la o poza postata de tine. De la inceput am considerat ca nu sunt cel mai calificat personaj pentru o astfel de bursa si, in consecinta, am transformat experienta intr-un experiment de social media. In cele ce urmeaza voi da cateva numere/statistici/etc. referitoare la participarea mea in acest concurs.

Dupa ce am testat diferite metode de promovare am ajuns la concluzia ca folosirea contului de Twitter era destul de ineficienta si nu era prea benefica pentru dezvoltarea contului (am inceput sa primesc critici si chiar unfollow), asadar am continuat "campania" strict pe Facebook. La inceput am postat link catre poza mea pe profil, insa am observat ca lumea nu e chiar atat de antrenata intr-ale Facebook-ului si primeam like-uri la post-ul de pe wall. Urmatorul pas a fost folosirea chat-ului Facebook si a mesajelor personale. Am evitat folosirea blogurilor pentru ca in primul rand nu consider ca am un trafic destul de mare pentru o eficienta sporita si, in al doilea rand, nu stiu daca s-ar fi potrivit ca si subiect.

Si m-am pus pe numarat :

Mesaje trimise: 456 din care 109 catre prieteni din strainatate
                                            347 catre prieteni romani
Total like-uri primite: 150 din care: -> 82 de femei
                                                     -> 68 de barbati

                                                     -> 127 romani
                                                     -> 23 straini
                                                 
                                                     -> 129 Friends (pe Facebook)
                                                     -> 21 Non-Friends (de pe pagina Scoala ADC*RO)

De remarcat succesul campaniei derulate de Scoala ADC*RO: in momentul inscrierii mele, pe 4 august (am fost primul inscris) aveau 167 de fani, in momentul de fata, 30 august au 4859 de fani, un adevarat succes din punctul meu de vedere si un exemplu elocvent care demonstreaza ca folosind social media poti sa derulezi o campanie de succes cu investitii minime.

PS:// am iesit pe locul 10 din 42 de participanti (?) :D . E bine!

Later edit: Fiindca am omis sa trag niste concluzii punct cu punct iata cateva idei care imi vin pe moment:

1. Nu toate canalele media se potrivesc cand vine vorba de o campanie


2. Facebook e mai direct, are un impact mai mare decat Twitter, asadar as recomanda Facebook pentru campanii "mai" personale.

3. Twitter e mai potrivit pentru creeare de trafic si promovare de site/blog.

4. Strainii sunt mai putin receptivi decat ma asteptam. Sau era oare de asteptat?

5. Ma iubeste femeile :P (joke :-) )
 
Ar mai fi ceva de adaugat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu