luni, 23 august 2010

Radio pe Facebook? :))

Dap, cica mi-am facut "Radio", pe Facebook! Ii zic "radio" pentru ca e impropriu spus. De ce? Pentru ca nu se aude nimic :) decat daca ii dai drumul (mai bine i-as zice televiziune :) ). Care e ideea? Am obiceiul sa ascult muzica non stop, in winamp, pe shuffle. Cand imi place o melodie o pun pe Twitter printr-un plug-in ce il am instalat, apoi o caut pe YouTube si o postez pe pagina mea de Facebook. Dupa un timp am realizat ca lumea se cam satura, la un moment dat aveam o perioada, gen 1 ora in fiecare zi,  in care aveam o "emisiune" de clipuri pe Facebook, ii ziceam Radio Me. Unora chiar le placea. Zilele astea mi-a venit ideea sa creez o pagina, un fan page, pe care am numit-o Radio JJ (JJ vine de la Julian Juhasz) cu alte cuvinte un Radio Me permanent. Aici am sa postez melodiile ce le puneam pe profil si nu numai, vad eu. Asadar va invit sa deveniti fan al Radio JJ!

------------------> RADIO JJ <------------------------


ENJOY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu