Ok, știu, cu toții urâm spam-ul. Îl urâm pe cel primit pe e-mail și parcă îl urâm și mai mult pe cel primit pe diversele canale de social media. Totuși, parcă pe Facebook sau pe Twitter e mai "zgomotos" decât era pe mail. E mai zgomotos pentru că vezi câtă lume îi cade în plasă. Ei, aici voiam să ajung. Cred că spam-ul poate fi folositor. Cum spuneam și mai sus, în social media spam-ul parcă e mai zgomotos, în primul rând pentru că vine din foarte multe direcții. Acum probabil te intrebi cum poate fi folositor. Nu știu dacă s-a gândit vreodată cineva să facă un studiu referitor la subiectele celor mai frecvente spam-uri din social media. Cred că pe baza unui astfel de studiu s-ar putea construi o strategie social media foarte bună, care chiar ar da rezultate. În fond și la urma urmei ce vrei să obții când pui bazele unei astfel de strategii? Vrei sa ajungi pe "peretele" cât mai multor oameni. Oare nu asta s-a obținut prin "vezi cine și-a vizitat profilul", "video șocant: ce a făcut un licean după ce a fost exmatriculat", "tipă prinsă dezbrăcată de tată în fața webcam-ului" și lista poate să continue.
Ce vrea să vadă lumea? Vrea să i se acorde importanță, vrea să vadă că tipul/tipa pe care o admiră în secret i-a vizitat profilul și că ți el/ea e interesat/ă de o posibilă relație. Lumea e atrasa de șocant, de senzațional, de ieșit din comun. E curioasă. Iată niște puncte, zic eu, benefice pentru fundamentarea unei campanii social media.
Tu ce crezi?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu