2. Poţi creşte foarte mult reach-ul dacă dezvolţi aplicaţii pe Facebook. Acestea se răspândesc mai ușor în comunitate și cer mai multă implicare din partea utilizatorilor decât un simplu status update.
3. E aproape obligatoriu sa faci concursuri, acestea fiind unul dintre principalele motive pentru care oamenii dau add sau like unei companii. Exista mai multe tipuri de concursuri pe care le poți încerca de la cele de tipul "click aici și castiga", bune pentru creșterea rapidă a numărului de prieteni, la cele mai complexe care ajută la generarea de conținut de calitate pentru fanpage-ul tău.
4. Începe de la landing page. Decât să lași oamenii care accesează contul tău să intre direct pe wall, acolo unde poate că nu vor înțelege nimic la prima vedere, e o idee mult mai bună să setezi un landing page personalizat care să servească drept poartă de intrare în experiența socială a brandului.
5. Foloseşte widget-urile puse la dispoziţie de Facebook , cum sunt butoanele de like ce pot fi inserate în orice site third-party.
6. O idee bună sunt și concursurile pe bază de user-generated-content cu logarea pe Facebook. E adevărat că aici există un risc din perspectiva client-agenție, pentru că astfel agențiile nu mai sunt cele care dețin bazele de date, însă acest lucru nu ar trebui să fie o problemă în cazul arteneriatelor solide.
7. Creează aplicaţii cu finalitate în Facebook. Platforma 25plus.ro, este primul site creat în România cu o aplicație integrală de Facebook. Prin integrarea acestei aplicații în site experiența este completă, iar mediul în care aceasta se desfășoară este mult mai controlat.
Mai multe date si marturii pe Money.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu