In cele ce urmeaza voi prezenta cateva studii de caz legate de campanii de marketing desfasurate prin intermediul social media.
Find Your Bliss – LG
Scopul campaniei: creearea unei comunitati on-line
Rezultate principale: - atragerea a peste 85.000 de useri pe Facebook fan page
- publicarea in peste 100 de bloguri si aparitia in 75 de tweet-uri in 4
saptamani
- generarea a paste 7000 de fani in 4 saptamani
Clip in Touch
Campanie: Promovare pe Facebook
Rezultate: - atinge 5 milioane de afisari (impressions)
- genereaza 25.000 de useri proveniti de pe Facebook
- apare in 20 de bloguri si site-ul este mentionat in peste 200 de tweet-uri in 2 saptamani
Sweepstakes and Promotions – Power Shoppers
Campanie: Aplicatie Facebook
Rezultate: - genereaza peste 1000 de e-mail-uri intr-o perioada de 4 saptamani
- creeaza si dezvolta pagina de fani de pe Facebook la peste 4000 de utilizatori cheie
Social Branding – Tony Bowls
Campanie: creearea unei prezente social media
Rezultate: - cresterea traficului pe site cu peste 20% in 2 luni
- cresterea numarului de fani pe Facebook cu peste 300%
- cresterea nivelului de interactiune cu fanii prin intermediul Twitter
Dupa cum ati putut vedea din cifre o campanie social media bine gandita poate avea rezultate impresionante intr-un timp foarte scurt si cu costuri deosebit de mici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu