vineri, 30 iulie 2010

Esti social media guru? Afla de ce "da" sau "nu".


Multi cred ca daca au un cont de Twitter si 200-300 de followeri se pot declara consultanti social media. Dar ce este un consultant social media cu adevarat? Social media devine un trend pe zi ce trece si nu-mi este mica mirarea cand asa-zisii social media gurus apar ca ciupercile dupa ploaie si ofera sfarturi scumpe companiilor ce ii contracteaza. Ca sa fie clar, nu ma iau de social media newbies si articolul asta e scris mai mult din dorinta de a descreti fruntile multora. So here we go:

Probabil NU esti un social media guru daca:



  1. Crezi ca LinkedIn e doar pentru cei de la Resurse Umane.

  2. Crezi ca Facebook e doar pentru prieteni si o afacere nu are ce cauta acolo.

  3. Faptul ca ai o pagina Faicebook Fan Page te califica sa dai sfaturi legate de strategii social media unor companii.

  4. Crezi ca cei 1000 de followeri pe care ii ai pe Twitter te fac un social media guru.

  5. Crezi ca inca este cool sa te numesti "social media guru" sau "social media rockstar".

  6. Crezi ca numarul de followeri pe Twitter e direct proportional cu numarul de clienti.

  7. Esti bun la vorbe dar pe site-ul tau nu ai un link catre profilul tau pe Twitter.

  8. Inca mai ai un profil la care avatarul e cel default.

  9. Ai un blog dar inca nu l-ai folosit. Cuvintele sunt pentru fraieri...tu ai followeri.

  10. Crezi ca statisticile social media sunt lipsite de importanta.

  11. Nu stii cum, sau nu te-ai obosit sa iti personalizazi imaginea de fundal sau profilul pe Twitter.

  12. Nu stai dupa miezul noptii pe Twitter. De aia s-au inventat robotii!

  13. Te gandesti de multe ori ca iti era mai bine la jobul real.

Poate esti un social media guru daca:



  1. Daca un client potential nu stie ce inseamna ROI, nu treceti la urmatorea faza.

  2. Iti petreci cel putin 2-3 nopti pe luna pe Twitter.

  3. TrafficGeyser, TweetReach, FBML, Hootsuite, Twitter, Ping.fm, TwitterCounter, TwitAnalyzer, TweetDeck, Grafitti reprezinta notiuni pe care le stii si chiar le iubesti.

  4. Ai invatat CSS in ultimele 6 luni.

  5. Stii cum sa faci SEO ca un maniac, orice pentru ROI pozitiv

  6. Ai mai mult de 3 video-uri care apar pe prima pagina pe YouTube si Google

  7. Copii tai stiu ce e YouTube, Facebook si Twitter si recunosc logo-urile acestora de la o posta.

  8. Cand ti se intampla ceva haios intr-o excursie cu familia, cel mic iti spune: "you got to tweet this!"

  9. Urasti sa fii numit "consultant social media", dar ai sintagma pe site pentru ca da bine la SEO

  10. Visezi pasarea albastra a Twitter-ului. Uneori nu ti-o poti scoate din minte.

  11. Ai vrea ca fiecare zi sa mai aiba inca cel putin 8 ore.

  12. Week-end? Ce-i aia?

  13. Sotia te implora pentru o seara "tweet free".

  14. Abia astepti sa apara aplicatia aia care iti posteaza pe Twitter gandurile.

  15. Iti stii prietenii de pe Twitter mai bine decat pe vecinul de vis-a-vis.

  16. In ciuda a tot ceea ce scrie mai sus, IUBESTI ceea ce faci si nu ai schimba situatia pentru nimic in lume.

Deci, consultant sau wanna be? :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu